Všechny ceny za zboží a služby dodané v České republice zahrnují DPH, pokud se na ně vztahuje.
DPH
Fri, 8 Apr, 2022 at 2:40 PM
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
V současné době nezasíláme zásilky do P.O. boxů.
V současné době nezasíláme zásilky do P.O. boxů.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
V tuto chvíli nedoručujeme zásilky na adresy mimo Českou republiku.
V tuto chvíli nedoručujeme zásilky na adresy mimo Českou republiku.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Chcete-li použít svůj promo kód, zadejte jej během procesu odhlášení do pole „Promo kód“. Musíte kliknout na tlačítko „Apply“ (Použít), aby byla sleva uplatněna na Vaši objednávku. Nezapomeňte zadat kód přesně tak, jak je uveden. Celková částka ...
Chcete-li použít svůj promo kód, zadejte jej během procesu odhlášení do pole „Promo kód“. Musíte kliknout na tlačítko „Apply“ (Použít), aby byla sleva uplatněna na Vaši objednávku. Nezapomeňte zadat kód přesně tak, jak je uveden.
Celková částka slevy bude zobrazena na stránce Přehled objednávky. Pokud je kód neplatný nebo vypršela jeho platnost, nebude na celkovou částku objednávky uplatněna žádná sleva.
Na všechny slevy spojené s promo akcemi a slevové kódy na webových stránkách Skechers ČR se vztahují následující podmínky, pokud není uvedeno jinak:
- Slevy platí pouze online na stránkách www.skechers.cz .
- Nelze je kombinovat s dalšími akčními nabídkami
- Slevy nelze vyměnit za hotovost, uplatnit na předchozí nákupy, použít jako platbu na účet ani na nákup dárkových karet.
- Veškeré vrácené produkty podléhají zásadám vracení zboží společnosti Skechers
- Společnost Skechers Sarlnenese odpovědnost za ztracené nebo odcizené kupóny / kódy kupónů
- Jejich uplatnění závisí na potvrzení hotovosti
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Klikněte na Objednávky a vrácení zboží v horní části stránky a zadejte číslo objednávky a e-mail použitý při objednávce. Zobrazí se všechny informace o objednávce včetně podrobností o sledování.
Klikněte na Objednávky a vrácení zboží v horní části stránky a zadejte číslo objednávky a e-mail použitý při objednávce. Zobrazí se všechny informace o objednávce včetně podrobností o sledování.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Všechny ceny za zboží a služby dodané v České republice zahrnují DPH, pokud se na ně vztahuje.
Všechny ceny za zboží a služby dodané v České republice zahrnují DPH, pokud se na ně vztahuje.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Klikněte na Přihlásit se v horní části stránky a zadejte e-mailovou adresu a heslo k Vašemu účtu pro zobrazení historie objednávek.
Klikněte na Přihlásit se v horní části stránky a zadejte e-mailovou adresu a heslo k Vašemu účtu pro zobrazení historie objednávek.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Standardní doprava Standardní doprava: 180 Kč poplatek za dopravu do České republiky Přístup do Skechers VIP: ZDARMA při nákupech nad 2.450 Kč. Poštovné za nákupy do 2.450 Kč činí 130 Kč .
Standardní doprava
- Standardní doprava: 180 Kč poplatek za dopravu do České republiky
- Přístup do Skechers VIP: ZDARMA při nákupech nad 2.450 Kč. Poštovné za nákupy do 2.450 Kč činí 130 Kč .
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Standardní přeprava: 2 až 7 pracovních dní Expresní přeprava není momentálně k dispozici
- Standardní přeprava: 2 až 7 pracovních dní
- Expresní přeprava není momentálně k dispozici
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Přijímáme služby PayPal, Apple Pay, Google Pay a Klarna, stejně jako všechny běžné kreditní a debetní karty vydané společností Visa a Mastercard. V současné době nepřijímáme dárkové karty / elektronické dárkové karty společnosti Skechers. Při vy...
Přijímáme služby PayPal, Apple Pay, Google Pay a Klarna, stejně jako všechny běžné kreditní a debetní karty vydané společností Visa a Mastercard. V současné době nepřijímáme dárkové karty / elektronické dárkové karty společnosti Skechers.
Při vyplňování informací o kreditní kartě, prosím, zadejte své jméno přesně tak, jak je uvedeno na kartě. V zájmu ochrany našich zákazníků nelze transakce zpracovat, pokud fakturační údaje nejsou stoprocentně správné.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Co je Klarna? Klarna je splátková funkce, která vám umožňuje zaplatit za vaši objednávku 3 stejnými platbami. První platba je stažena při odeslání objednávky, zbývající 2 platby jsou naplánovány každých 30 dní. Používání služby Klarna je s...
Co je Klarna?
Klarna je splátková funkce, která vám umožňuje zaplatit za vaši objednávku 3 stejnými platbami. První platba je stažena při odeslání objednávky, zbývající 2 platby jsou naplánovány každých 30 dní.
Používání služby Klarna je stejně jednoduché jako nakupování jako obvykle a pokračování k pokladně. Jako způsob platby vyberte Klarna a budete přesměrováni na web Klarna, kde se zaregistrujete a poskytnete platební údaje. Abyste se kvalifikovali, musíte splnit další požadavky na způsobilost. Pokud jste Klarnu již používali, stačí se přihlásit ke svému účtu Klarna.
S Klarnou máte flexibilitu platit ve 3 stejných splátkách každých 30 dní. Při včasné platbě je nulový úrok a žádné další poplatky. Platby jsou přijímány automaticky nebo se můžete kdykoli přihlásit do aplikace Klarna a provést platbu. Své objednávky si můžete prohlédnout a spravovat podrobnosti o účtu také po zpracování objednávky v aplikaci Klarna
Klikněte zde pro často kladené otázky o Klarna!
Co se stane, když nebudu moci provádět platby přes Klarna?
Pokud jste zaplatili pomocí režimu "Platba ve 3 splátkách", společnost Klarna se automaticky pokusí inkasovat vaši druhou splátku z debetní nebo kreditní karty, kterou jste zadali při placení. Pokud platbu nelze vyzvednout v plánovaném termínu splatnosti, společnost Klarna se znovu pokusí o automatické inkaso platby o 7 dní později a znovu za dalších 7 dní. Pokud se poslední pokus o platbu nezdaří, společnost Klarna přičte neúspěšnou částku k vaší poslední splátce.
Poslední splátka:
Společnost Klarna se automaticky pokusí inkasovat vaši poslední splátku z debetní nebo kreditní karty, kterou jste zadali při placení. Pokud platbu nelze vyzvednout v plánovaném termínu splatnosti, společnost Klarna se znovu pokusí o automatické inkaso platby o 7 dní později a znovu za dalších 7 dní. Pokud se platba za poslední splátku nezdaří, společnost Klarna vystaví výpis na celou částku neuhrazené objednávky, která bude splatná o 15 dní později.
Za opožděné a/nebo zmeškané splátky vám mohou být účtovány poplatky nebo úroky. Vaše kreditní skóre nebude ovlivněno používáním produktu Klarna "Zaplaťte ve 3 splátkách", i když jste nezaplatili včas. Pokud platbu neprovedete, budete v prodlení a v budoucnu možná nebudete moci službu používat. Pokud za nákup nezaplatíte, může společnost Klarna v krajním případě spolupracovat s externí agenturou pro vymáhání pohledávek, aby vymohla veškeré zbývající prostředky.
Jak mohu vrátit nebo vyměnit zboží zakoupené na splátky přes Klarna?
Pokud jste si to rozmysleli, můžete svou objednávku Klarna vrátit poštou. Vezměte prosím na vědomí, že u online objednávek nepřijímáme vrácení zboží v obchodě. Skechers.ie, objednávky zaplacené prostřednictvím služby Klarna, musí být vráceny poštou, aby vám byla vrácena původní platba Zkontrolujte prosím, zda vaše vrácení nebo výměna splňuje naše zásady vrácení zde. Společnost Klarna bude informována o vašem vrácení a zpracuje příslušné vrácení peněz. Přihlaste se ke svému účtu Klarna a výběrem možnosti "Nahlásit vrácení" pozastavte svůj výpis. Společnost Klarna upraví vaši fakturu, jakmile bude vaše vrácení zpracováno
Kdy bude moje zboží doručeno, pokud použiji splátky přes Klarna?
Objednávky Klarna jsou doručovány podle našeho standardního časového rámce pro odeslání po dokončení vaší objednávky online.
Co se stane, když mi bude částečně vrácena částka, a jak to ovlivní mé platby Klarna?
Pokud je částečná refundace vyšší než zbývající zůstatek vaší objednávky, bude vrácená částka připsána na původní způsob platby. Pokud je částečná refundace nižší než zbývající zůstatek vaší objednávky, částka bude odečtena z nesplaceného zůstatku a rovnoměrně rozdělena mezi zbývající platby.
Jakékoli aktualizace svého platebního plánu si můžete prohlédnout v aplikaci Klarna
Neobdržel jsem svou objednávku.
Co se stane s mým výpisem? Výpis nemusíte platit, dokud neobdržíte objednávku. E-mailový zákaznický servis pro aktuální informace o doručení. Nezapomeňte se přihlásit ke svému účtu Klarna a "Nahlásit problém", abyste pozastavili výpis, dokud neobdržíte objednávku.
Můj výpis Klarna je nesprávný. Co mám dělat?
Pokud se váš výpis neshoduje s údaji o vaší objednávce, zašlete prosím e-mail přímo zákaznickému servisu a požádejte o opravu svého výpisu. Nezapomeňte se přihlásit ke svému účtu Klarna a "Nahlásit problém", abyste pozastavili svůj výpis, dokud nebudou údaje opraveny.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Řešení problémů s chybami při platbě kreditní kartou Zkontrolujte, zda jsou zadané fakturační údaje správné. Odstraňte pomlčky nebo mezery z čísla karty. Pokud je karta nová nebo byla nedávno znovu vydána, ujistěte se, že byla aktivována. Po...
Řešení problémů s chybami při platbě kreditní kartou
- Zkontrolujte, zda jsou zadané fakturační údaje správné.
- Odstraňte pomlčky nebo mezery z čísla karty.
- Pokud je karta nová nebo byla nedávno znovu vydána, ujistěte se, že byla aktivována.
- Pokud i po provedení výše uvedených kroků stále dochází k chybě při platbě, obraťte se na společnost, která Vám vydala kreditní kartu.
Ověření účtu
Aby nedošlo ke zpoždění při zpracování Vaší objednávky, ujistěte se prosím, že fakturační adresa na Vaší objednávce odpovídá adrese, která je uvedena na Vašich bankovních výpisech. Pokud si nejste jisti svou fakturační adresou, kontaktujte prosím přímo svou banku.
Vyhledání bezpečnostního kódu vaší kreditní karty
Bezpečnostní kód kreditní karty je jedinečné trojčíslí vytištěné na zadní straně (Visa/MasterCard) Vaší karty. Vaši objednávku nelze bez tohoto kódu zpracovat.
Visa/MasterCard
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Budeme Vám zasílat oznámení, abychom Vás informovali o tom, kde se Vaše zásilka nachází. Jakmile zadáte objednávku, obdržíte zprávu s potvrzením objednávky. Jakmile Vaše objednávka opustí náš sklad, zašleme Vám také oznámení.
Budeme Vám zasílat oznámení, abychom Vás informovali o tom, kde se Vaše zásilka nachází. Jakmile zadáte objednávku, obdržíte zprávu s potvrzením objednávky. Jakmile Vaše objednávka opustí náš sklad, zašleme Vám také oznámení.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Vrácení zboží společnosti Skechers Česká republika Upozorňujeme, že zboží zakoupené na webových stránkách společnosti Skechers nelze vrátit v maloobchodních prodejnách společnosti Skechers Chcete-li vrátit zboží, postupujte takto: První kr...
Vrácení zboží společnosti Skechers Česká republika
Upozorňujeme, že zboží zakoupené na webových stránkách společnosti Skechers nelze vrátit v maloobchodních prodejnách společnosti Skechers
Chcete-li vrátit zboží, postupujte takto:
První krok
- K vytištění štítku návratky potřebujete tiskárnu
- Klikněte na Objednávky a vrácené zboží
- Zadejte číslo objednávky a e-mailovou adresu, kterou jste použili při zadání objednávky
- Číslo objednávky najdete v potvrzujícím mailu
- Vyberte produkty, které chcete vrátit
- Klikněte na odkaz Štítek pro vrácení zboží
- Vytiskněte návratku
Při vracení více než jednoho produktu z objednávky, prosím vezměte na vědomí:
Pokud vracíte více než 1 položku, budete muset pro každou položku vytisknout štítek pro vrácení, ale na vnější straně přepravní krabice musí být nalepen pouze 1 přepravní štítek.
Pro každou položku uvnitř krabice by měla být přiložena návratka.
Druhý krok
- K odeslání vráceného zboží použite originální přepravní krabici z webových stránek společnosti Skechers nebo jakoukoli obyčejnou neoznačenou kartonovou krabici.
- Pokud je na přepravní krabici již nalepen přepravní štítek, nálepka nebo jiné označení, odstraňte je.
- Zboží vložte do původního obalu nebo do jakékoli obyčejné neoznačené kartonové krabice a na vnější stranu přepravní krabice nalepte štítek pro vrácení zboží.
Třetí krok
Odevzdejte zásilku, kterou VRACÍTE, na přístupovém bodu UPS, najděte vhodné místo podání UPS na www.ups.com nebo zavolejte společnosti UPS na číslo +420 233 003 300 a domluvte si vyzvednutí zásilky z domova.
Po zpracování vrácení obdržíte potvrzení e-mailem.
Jakmile bude vrácení zpracováno, zašleme Vám potvrzení (1–3 týdny po odeslání zboží).
V tuto chvíli přijímáme vrácení zboží pouze u nákupů na webových stránkách SKECHERS. Bezplatné poštovné se vztahuje pouze na objednávky do 45 dnů od odeslání. Pokud je produkt vrácen mimo 45 denní lhůtu pro vrácení nebo pokud je opotřebovaný, poškozený nebo není v původním obalu, nebo pokud nejsou dodrženy výše uvedené postupy pro vrácení zboží, společnost SKECHERS nebude moci vrátit peníze za zboží.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
V případě odstoupení od smlouvy (např. z důvodu rozměrových problémů) odpovídá za stav výrobku kupující. Kupující si může výrobek vyzkoušet, aby se seznámil s jeho vlastnostmi a povahou. To však může být pouze v rozsahu vyzkoušení výrobku v místn...
V případě odstoupení od smlouvy (např. z důvodu rozměrových problémů) odpovídá za stav výrobku kupující. Kupující si může výrobek vyzkoušet, aby se seznámil s jeho vlastnostmi a povahou. To však může být pouze v rozsahu vyzkoušení výrobku v místnosti. Nošení na ulici je již používáním nad rámec vyzkoušení, což znemožňuje další prodej výrobku. V takových případech může naše společnost odmítnout převzetí výrobku (výrobků) zpět a vrátit nákupní cenu.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Pokud jste si obuv zakoupili na našich webových stránkách a domníváte se, že je vadná, použijte prosím tlačítko „kontaktujte nás“ na těchto webových stránkách. Uveďte prosím číslo objednávky, kód stylu, barvu a velikost obuvi spolu s popisem prob...
Pokud jste si obuv zakoupili na našich webových stránkách a domníváte se, že je vadná, použijte prosím tlačítko „kontaktujte nás“ na těchto webových stránkách. Uveďte prosím číslo objednávky, kód stylu, barvu a velikost obuvi spolu s popisem problému. Přiložte prosím také snímky, na kterých je vidět problém, který s obuví máte, a pokud možno i obrázek štítku boty pro naši evidenci.
Člen našeho týmu péče o zákazníky Vám poté odpoví a poradí, jak postupovat. Prosím NEPOSÍLEJTE vadné boty zpět do skladu.
Pokud jste si obuv zakoupili v maloobchodní prodejně nebo u jiného prodejce, obraťte se přímo na ně.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
V současné době nenabízíme výměnu zboží zakoupeného na webových stránkách společnosti Skechers. Pokud chcete stejné boty v jiné velikosti nebo v jiném stylu, jednoduše zadejte novou objednávku a vraťte první pár bot. Nemůžeme zaručit, že při zad...
V současné době nenabízíme výměnu zboží zakoupeného na webových stránkách společnosti Skechers. Pokud chcete stejné boty v jiné velikosti nebo v jiném stylu, jednoduše zadejte novou objednávku a vraťte první pár bot.
Nemůžeme zaručit, že při zadávání nové objednávky budou skladové zásoby k dispozici.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Maximální lhůta pro vrácení peněz by měla být do 2 týdnů od přijetí vráceného zboží do našeho skladu. Po zpracování vrácení zboží obdržíte potvrzení e-mailem. Důležité: Jakmile zahájíme proces vrácení peněz, společnost vydávající kreditní/debetn...
Maximální lhůta pro vrácení peněz by měla být do 2 týdnů od přijetí vráceného zboží do našeho skladu. Po zpracování vrácení zboží obdržíte potvrzení e-mailem.
Důležité: Jakmile zahájíme proces vrácení peněz, společnost vydávající kreditní/debetní kartu určí datum, kdy bude vrácení peněz připsáno na Váš účet. Může trvat až dva fakturační cykly, než se na Vašem výpisu objeví platební transakce. O přesných datech zaúčtování se informujte přímo u své kreditní/debetní společnosti.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Pokud jste objednávku zadali jako host a chcete ji vrátit, klikněte na „Objednávky a vrácení" v pravém horním rohu webových stránek společnosti Skechers. Zadejte číslo objednávky a e-mailovou adresu použitou při zadávání objednávky. Vyberte...
Pokud jste objednávku zadali jako host a chcete ji vrátit, klikněte na „Objednávky a vrácení" v pravém horním rohu webových stránek společnosti Skechers.
Zadejte číslo objednávky a e-mailovou adresu použitou při zadávání objednávky.
- Vyberte tlačítko „Návratový štítek“ vedle položky, kterou chcete vrátit
- Stáhněte si a vytiskněte návratový štítek UPS zdarma
- Pokud jsou na přepravní krabici nějaké štítky, nálepky nebo jiné materiály, odstraňte je prosím.
- Předejte vracené zboží v libovolném autorizovaném přepravním centru UPS. Najít nejbližší servi pobočku UPS.
- Jakmile bude vrácení zpracováno, zašleme Vám potvrzení (1–3 týdny po odeslání zboží).
V současné době přijímáme pouze vrácení zboží zakoupeného přes www.skechers.cz . Bezplatné poštovné se vztahuje pouze na objednávky do 45 dnů od zakoupení. Pokud je produkt vrácen mimo 45 denní lhůtu pro vrácení nebo je předmět opotřebený, poškozený nebo není v původním obalu, společnost Skechers nebude moci vrátit peníze za zboží.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Boty pratelné v pračce: Obuv jakéhokoliv typu s ikonou „Pratelné v pračce“, která je zobrazena na stránce s podrobnostmi o produktu, lze bezpečně prát v pračce s pracím prostředkem na šetrný program a sušit na vzduchu. Doporučujeme boty před pran...
Boty pratelné v pračce: Obuv jakéhokoliv typu s ikonou „Pratelné v pračce“, která je zobrazena na stránce s podrobnostmi o produktu, lze bezpečně prát v pračce s pracím prostředkem na šetrný program a sušit na vzduchu. Doporučujeme boty před praním v pračce vložit do potahu na polštář nebo sáčku na praní prádla. Perte vždy jen jedny boty, aby nedošlo k vyblednutí barvy. Obuv nevkládejte do sušičky. U bot se stélkami Skechers Memory Foam™ nechte boty a stélky schnout na vzduchu po dobu 10 až 12 hodin, až budou stélky zcela suché. Naneste ochranný prostředek, jako je například voděodolný sprej Skechers Water Proofer Spray, který obuv ochrání před vodou a skvrnami.
Foamies: Perte v pračce nebo v ruce podle pokynů na stránce s informacemi o tomto typu obuvi. Při praní v ruce použijte studenou vodu a nechte uschnout na vzduchu ve stínu. Nedávejte do sušičky a nenechávejte na slunci.
Boty, které nejsou označeny jako pratelné v pračce: Pro zachování kvality vaší obuvi naší značky nedoporučujeme praní v pračce. Při běžném čištění obuvi doporučujeme provést následující kroky:
1. Z horní části a podešve odstraňte zbytky nečistot pomocí malého kartáče nebo hadříku.
2. Vytvořte mýdlovou směs z teplé vody a malého množství (několika kapek) pracího prostředku.
3. Namočte kartáč nebo hadřík do mýdlové směsi. Ošetřete znečištěné místo. Naneste malé množství čisté teplé vody kartáčem nebo hadříkem a jejich pomocí setřete přebytečné mýdlo.
4. Nechte boty uschnout na vzduchu.
Kožené boty: Před nošením ve vlhkém prostředí naneste ochranný prostředek, jako je voděodolný sprej Skechers Water Proofer Spray, který obuv ochrání před vodou a skvrnami. K čištění používejte čisticí krém nebo sprej na kůži, jako je například čisticí přípravek Skechers Athletic Cleanser. Pravidelně nanášejte čisticí krém nebo olej na kůži, aby kůže neztvrdla. Neperte kožené boty v pračce.
Semišové boty nebo boty z broušené usně: Suché semišové boty / boty z broušené usně vyčistěte měkkým kartáčem nebo suchou pryžovou houbičkou, abyste odstranili veškeré přilnavé nečistoty. Pravidelné ošetřování měkkým kartáčem udrží semiš v čistotě. Odolné skvrny odstraňte komerčním odstraňovačem skvrn vhodným pro semiš. NEDÁVEJTE do pračky nebo sušičky. NENAMÁČEJTE do vody. Před nošením ve vlhkém prostředí naneste ochranný prostředek, jako je voděodolný sprej Skechers Water Proofer Spray, který obuv ochrání před vodou a skvrnami. K čištění bot použijte čisticí prostředek vhodný na semiš a broušenou useň. Nejlepších výsledků dosáhnete kartáčem na semiš.
Svíticí boty: Nedoporučuje se prát obuv v pračce, protože by mohlo dojít k poškození světel. Očistěte jemným mýdlem, teplou vodou a měkkým hadříkem.
Udržování svěžesti obuvi:Naneste deodorační sprej, jako je Skechers Odor Eliminator Spray, který obuv udrží svěží a bez zápachu.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Omlouváme se za nepříjemnosti, ale momentálně neprodáváme ani nenabízíme náhradní tkaničky. K našim botám se hodí jakékoli standardní tkaničky, které najdete u místních obchodníků, například ve sportovních potřebách nebo v maloobchodních prodejná...
Omlouváme se za nepříjemnosti, ale momentálně neprodáváme ani nenabízíme náhradní tkaničky. K našim botám se hodí jakékoli standardní tkaničky, které najdete u místních obchodníků, například ve sportovních potřebách nebo v maloobchodních prodejnách s doplňky k obuvi. Můžete také vyzkoušet Vaši nejbližší prodejnu Skechers, kde mohou být k dispozici další doplňky.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Věnujte pečlivou pozornost pokynům pro péči, které jsou přiloženy ke každému produktu Skechers. Dodržování pokynů pro péči o produkt pomůže udržet jeho dobrý vzhled a pocit z jeho nošení a rovněž prodlouží jeho životnost. Vždy perte a žehlete ob...
Věnujte pečlivou pozornost pokynům pro péči, které jsou přiloženy ke každému produktu Skechers. Dodržování pokynů pro péči o produkt pomůže udržet jeho dobrý vzhled a pocit z jeho nošení a rovněž prodlouží jeho životnost.
Vždy perte a žehlete oblečení Skechers naruby, abyste chránili potisk a výšivky před poškozením.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Pracovní protiskluzová a bezpečnostní obuv Pracovní obuv Skechers splňuje evropské bezpečnostní normy. Prohlášení o bezpečnosti najdete připravená ke stažení zde.
Pracovní protiskluzová a bezpečnostní obuv
Pracovní obuv Skechers splňuje evropské bezpečnostní normy.
Prohlášení o bezpečnosti najdete připravená ke stažení zde.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Chcete-li vrátit zboží zakoupené v maloobchodní prodejně společnosti Skechers, přineste neopotřebené zboží zpět do prodejny, kde bylo zakoupeno, spolu s původní stvrzenkou a krabicí. Budete mít možnost zboží vyměnit nebo vrátit nákup za částku v ...
Chcete-li vrátit zboží zakoupené v maloobchodní prodejně společnosti Skechers, přineste neopotřebené zboží zpět do prodejny, kde bylo zakoupeno, spolu s původní stvrzenkou a krabicí. Budete mít možnost zboží vyměnit nebo vrátit nákup za částku v plné výši.
Pokud jste si obuv zakoupili prostřednictvím maloobchodního partnera společnosti Skechers, naleznete další informace v zásadách vracení zboží našeho partnera.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Pomocí vyhledávače prodejen najděte nejbližší pobočku společnosti Skechers
Pomocí vyhledávače prodejen najděte nejbližší pobočku společnosti Skechers
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Na co se tyto obchodní podmínky prodeje („Podmínky“) vztahují? Na online prodej našeho zboží („Produkty“). Tyto Podmínky upravují pravidla, za kterých vám nabízíme, prodáváme a dodáváme Produkty zakoupené prostřednictvím našeho webu https://www.s...
Na co se tyto obchodní podmínky prodeje („Podmínky“) vztahují? Na online prodej našeho zboží („Produkty“). Tyto Podmínky upravují pravidla, za kterých vám nabízíme, prodáváme a dodáváme Produkty zakoupené prostřednictvím našeho webu https://www.skechers.cz/ („Stránky“).
Proč byste si je měli přečíst? Tyto Podmínky si prosím pečlivě přečtěte před odesláním objednávky. V těchto Podmínkách se dozvíte, kdo jsme, jak vám poskytujeme naše Produkty, jaký je objednávkový proces, kdy a jak za Produkty zaplatit, co dělat v případě problému a další důležité informace. Prostřednictvím těchto Podmínek zároveň plníme naše zákonné povinnosti poskytnout vám informace v souladu s platnými a účinnými právními předpisy.
Informace o nás a jak nás kontaktovat
Kdo jsme? Jsme Skechers S. à. r. l, společnost registrovaná ve Švýcarsku. Naše společnost je zapsána v obchodním rejstříku kantonu Vaud (Švýcarsko), pod identifikačním číslem CH-550-1021599-5. Sídlo naší společnosti je na adrese Alte Steinhauserstrasse 14,6330 CHAM, Švýcarsko. Naše DIČ je BE 0479009358.
Jak nás můžete kontaktovat? Kontaktovat nás můžete e-mailem na adrese info.cz@skechers.com a telefonicky na naší zákaznické podpoře +420800050779.
Jak můžeme my kontaktovat vás? Pokud vás budeme muset kontaktovat, učiníme tak telefonicky nebo písemně na e-mailovou nebo poštovní adresu, kterou jste nám uvedli ve vaší objednávce.
Kde můžete najít tyto Podmínky? Tyto podmínky lze nalézt a stáhnout z webových stránek https://www.skechers.cz/help-center.html, v menu na záložce „Obchodní podmínky prodeje“.
Smlouva mezi námi
Pro výběr Produktů musíte použít naše Stránky, tj. Produkt(y) musíte označit a vložit do košíku. Objednávku můžete provést jak s registrovaným účtem, tak i bez něj (jako host).
Jak přijmeme vaši objednávku? V případě, kdy vám potvrdíme objednávku, dojde k uzavření smlouvy, přičemž nezbytnou podmínkou je odsouhlasení těchto Podmínek z vaší strany. K přijetí Podmínek budete rovněž vyzváni na Stránkách při zadávání objednávky (před dokončením objednávky a provedením platby kliknutím na zaškrtávací políčko vyjádříte svůj souhlas). Pokud s Podmínkami nesouhlasíte, nebudeme moci vaši objednávku přijmout.
Zasláním objednávky souhlasíte s tím, že vaše objednávka je považována za závaznou nabídku na koupi objednaného Produktu. Zasláním objednávky pro vás vzniká povinnost zaplatit cenu objednaného Produktu. Potvrzení o provedené objednávce vám zašleme neprodleně, nejpozději však do osmačtyřiceti (48) hodin od provedení objednávky, a to elektronickou cestou (e-mailem). Potvrzení o obdržení objednávky neznamená, že (i) jsme vaši objednávku přijali, (ii) vybrané Produkty jsou dostupné na skladě ani (iii) jsou Produkty připraveny k odeslání. Pro vyloučení pochybností uvádíme, že nejsme povinni přijmout a vyřídit každou objednávku; dle vlastního uvážení se můžeme rozhodnout, že vaši objednávku nepřijmeme.
Akceptace objednávky. Objednávka je z naší strany přijata v moment, kdy obdržíte druhý e-mail s potvrzením objednávky, ve kterém vás informujeme, že vaše objednávka byla odeslána. Objednávky jsou vyřizovány z našeho skladu v Belgii.
Pokud vaši objednávku nemůžeme přijmout. Pokud vaši objednávku nebudeme moci přijmout, budeme vás o tom písemně informovat (elektronicky prostřednictvím e-mailu zaslaného na vámi uvedenou e-mailovou adresu). Příklady důvodů, ze kterých nemůžeme vaši objednávku přijmout jsou následující: Produkt je vyprodán nebo není skladem; vaše fakturační údaje nejsou správné nebo je nelze ověřit; zjistili jsme chybu v ceně nebo popisu Produktu; nejsme schopni dodržet stanovený termín dodání. Pokud nemůžeme zaručit dodání a nemůžeme vaši objednávku přijmout, vrátíme vám již zaplacenou částku v plné výši, a to stejným způsobem, jaký jste použili při platbě objednávky.
Číslo vaší objednávky. Vaší objednávce přidělíme identifikační číslo, které vám sdělíme při jejím obdržení. Kdykoli nás budete kontaktovat ohledně své objednávky, pomůže nám, když nám číslo své objednávky sdělíte.
Zboží není určeno k dalšímu prodeji nebo vývozu. Odsouhlasením Podmínek prohlašujete a zaručujete se, že Produkty nakupujete ze Stránek pouze pro své osobní použití nebo použití v domácnosti, a že nejednáte v rámci své podnikatelské činnosti, tj. že nenakupujete Produkty za účelem dalšího prodeje nebo vývozu.
Cena a platba
Kde najít cenu Produktu? Cena Produktu (zahrnuje kromě nákladů na dopravu i všechny další náklady, tj. zahrnuje všechny příslušné daně, např. DPH, a je uvedena ve výši vyjádřené v českých korunách) odpovídá ceně uvedené na Stránkách při výběru Produktu a taktéž i na stránce pro objednávání při zadávání objednávky. Všechny ceny, slevy a propagační akce zveřejněné na Stránkách se mohou změnit bez nutnosti předchozího upozornění.
Co se stane, když není uvedená cena správná? Vždy se snažíme uvádět přesné informace o cenách. Může se však stát, že i přes veškerou naši snahu nebudou některé z námi nabízených Produktů naceněny správně. Z tohoto důvodu si vyhrazujeme právo kdykoli opravit chyby, nepřesnosti nebo opomenutí a zrušit objednávky, které z těchto událostí vyplynou. Před přijetím objednávky ceny Produktů ověřujeme. Pokud je cena Produktu v den objednávky nižší, než činí cena zobrazená v den objednávky, naúčtujeme vám nižší částku. Pokud bude cena Produktu v den objednávky vyšší než cena, která vám byla zobrazena, budeme vás před přijetím objednávky kontaktovat a vyžádáme si váš dodatečný souhlas s novou cenou. Pokud přijmeme a zpracujeme vaši objednávku v případě, kdy je uvedená chyba v ceně zcela zjevná, přičemž jste mohli rozumným způsobem tuto chybu v ceně rozpoznat, vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit a vrátit vám všechny již zaplacené částky; můžeme vás taktéž požádat i o vrácení všech poskytnutých Produktů.
Kdy a jak musíte zaplatit? Produkty je nutné zaplatit již při jejich objednání. Přijímáme platby pomocí MasterCard, Visa a PayPal (před platbou si prosím u vašeho poskytovatele vyžádejte informace o platebních podmínkách a souvisejících nákladech, jelikož případné dodatečné poplatky nemůžeme ovlivnit). Provedením objednávky prohlašujete a zaručujete se, že (i) údaje o poskytnuté platební kartě jsou pravdivé, správné a úplné, (ii) jste oprávněni k nákupu uvedenou platební kartu použít, a že (iii) společnost vydávající vaši platební kartu iniciovanou platbu provede.
Fakturace. Na základě vámi poskytnutých údajů vystavujeme fakturu na všechny nákupy. Fakturu si můžete stáhnout ze Stránek, na záložce, kde najdete údaje o vaší objednávce.
Doručování Produktů
Doručení. Produkty objednané z https://www.skechers.cz/ zasíláme pouze na území České republiky.
Náklady na dodání. Náklady na dodání jsou uvedeny na Stránkách při zadávání objednávky. Ceny Produktů na Stránkách nezahrnují poplatky za dopravu. Náklady na dopravu budou připočteny k celkové částce za zboží a budou uvedeny v nákupním košíku a v e-mailu s potvrzením objednávky.
Kdy vám Produkty dodáme? Přepravu zajišťuje námi pověřená, ale nezávisle působící kurýrní společnost (UPS). Kurýrní služba vám sdělí datum, kdy vám bude Produkt doručen, nejpozději však do 30 dní po uzavření kupní smlouvy. Kurýrní služba přidělí objednávce sledovací číslo, na jehož základě můžete kontrolovat a sledovat stav své zásilky.
Neneseme odpovědnost za zpoždění mimo naši kontrolu. Pokud dojde ke zpoždění dodávky Produktů v důsledků událostí, které nemůžeme ovlivnit, budeme vás co nejdříve kontaktovat s informacemi o událostech, které zpoždění způsobily a podnikneme nezbytné kroky k minimalizaci dopadů zpoždění. Pokud tak učiníme, neneseme odpovědnost za zpoždění způsobené takovými událostmi; pokud hrozí podstatné zpoždění vaší objednávky, můžete nás kontaktovat, od smlouvy odstoupit a požádat nás o vrácení ceny za všechny Produkty, které jste již zaplatili, ale neobdrželi.
Pokud si zásilku nevyzvednete. Pokud na vaší adrese není zastižen nikdo, kdo by zásilku převzal, a zásilku nelze umístit do poštovní schránky, kurýrní služba vás bude informovat o způsobu, jak změnit termín doručení nebo jak si zásilku vyzvednout v místním depu nebo na odběrném místě kurýrní služby. Pokud si po opětovném neúspěšném dodání zásilky nezměníte termín doručení nebo pokud si zásilku nevyzvednete na místě doručení nebo z dodacího skladu, máme právo od smlouvy odstoupit. Pokud nám bude nevyzvednutá zásilka zaslána zpět, vrátíme vám cenu Produktu sníženou o náklady spojené s navrácením zboží (tj. náklady na dopravu).
Práva v případě opožděného dodání. V případě zpoždění při doručení vaší zásilky, můžete uplatnit svá práva vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Jestliže nedodržíme termín dodání jakéhokoli vámi objednaného Produktu, můžete smlouvu považovat za ukončenou, jestliže se uplatní některá z následujících podmínek:
objednané Produkty jsme odmítli dodat;
dodání v uvedeném termínu bylo zásadní (s ohledem na všechny relevantní okolnosti); nebo
před přijetím objednávky z naší strany jste nás informovali, že dodání v uvedeném termínu je zásadní.
Nebezpečí škody a vlastnictví Produktů
Od kdy nesete nebezpečí škody na objednaných Produktech? Nebezpečí škody za objednané Produkty nesete od okamžiku jejich doručení na vámi uvedenou adresu nebo jakmile Produkt(y) převezmete od kurýrní služby v jejím místním skladu nebo na jejím odběrném místě.
Od kdy budete Produkty vlastnit? Vlastnické právo k Produktům je na vás převedeno v okamžiku, kdy od vás obdržíme platbu za objednané produkty v plné výši.
Vrácení Produktů
Uplatnění vašeho práva od smlouvy odstoupit. Nenošené a nepoužité Produkty můžete vrátit do pětačtyřiceti (45) dnů od data jejich převzetí a peníze získat zpět v souladu s níže uvedenými podmínkami; tím však není v žádném případě dotčeno vaše zákonné právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů ode dne převzetí Produktu v rozsahu stanoveném dle obecně závazných právních předpisů. Právo na odstoupení od smlouvy můžete uplatnit prostřednictvím jakéhokoli jednoznačného prohlášení učiněného vůči nám, mimo jiné pomocí prohlášení, které lze nalézt na Stránkách v nabídce „Objednávky a vrácení peněz“ nebo vyplněním a zasláním vzoru prohlášení, který je uveden v příloze č. 1 těchto Podmínek na e-mailovou adresu Info.cz@skechers.com. Náklady spojené s vrácením Produktů neseme my; nemusíte platit žádný poplatek kurýrní službě. K dodržení lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy postačuje odeslání odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím uvedené lhůty.
Pokud při vrácení Produktu zjistíme, že došlo k snížení jeho hodnoty v důsledku toho, že jste se zbožím nakládali jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží (například jeho nošením a používáním), a tím dojde k snížení jeho hodnoty, odpovídáte za takové snížení hodnoty Produktu a jsme oprávnění vám odpovídají částku odečíst z kupní ceny.
Způsob vrácení. Pokud se z jakéhokoli důvodu rozhodnete vrátit Produkty do pětačtyřiceti (45) dnů od data jejich převzetí, postupujte podle níže uvedeného postupu. Vrácení Produktů vyžaduje vyplněný štítek pro vrácení. Štítek pro vrácení naleznete na Stránkách v nabídce „Objednávky a vrácení peněz“.
Kroky pro vrácení Produktů v případě uplatnění práva pro odstoupení od smlouvy:
První krok
K vytištění štítku pro vrácení potřebujete tiskárnu.
Na webu klikněte na možnost „Objednávky a vrácení peněz“.
Zadejte číslo objednávky (které naleznete v potvrzovacím e-mailu) a e-mailovou adresu, kterou jste použili při zadávání objednávky.
Vyberte Produkt, který chcete vrátit.
Klikněte na odkaz „Štítek pro vrácení“.
Vytiskněte štítek pro vrácení zboží.
Druhý krok
Pro přepravu vráceného Produktu můžete použít přepravní krabici, kterou jste od nás obdrželi, nebo jakoukoli jednoduchou (neoznačenou) papírovou krabici.
Pokud je na přepravní krabici již štítek, nálepka nebo jiné označení, odstraňte je.
Vložte Produkt do původního obalu nebo do jakékoli jednoduché, neoznačené papírové krabice a na vnější část přepravní krabice nalepte štítek pro vrácení.
Třetí krok
Přidělená kurýrní služba (UPS) provede opětovné odeslání zásilky určené k vrácení. Balíček určený k vrácení odevzdejte na odběrném místě UPS. Na webových stránkách www.ups.com můžete pro vás najít nejvhodnější odběrné místo UPS nebo zavolejte na telefonní číslo UPS +420233003300 a požádejte o převzetí balíku na vámi uvedené adrese. Jakmile bude vámi vrácená zásilka zpracována, zašleme vám potvrzení a zajistíme proplacení (vrácení) ceny Produktu. Zpracování provedeme neprodleně, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Proplacení (vrácení) ceny Produktu zajistíme až po obdržení vrácené zásilky, nebo od okamžiku, než prokážete, že jste zboží odeslali, podle toho, co nastane dříve, a to bezhotovostně na vámi určený bankovní účet.
Produkty neodpovídají popisu, nejsou vhodné pro jejich použití nebo nemají sjednané vlastnosti či jakost
Jste oprávněni uplatnit právo z vady, která se vyskytne u Produktu v době dvou (2) let, není-li sjednáno jinak; vytkl-li jste nám vadu oprávněně, doba dle předchozí věty neběží po dobu, po kterou nemůžete Produkt užívat. Odpovídáme vám za to, že Produkt při převzetí nemá vady, zejména že v okamžiku převzetí: (i) Produkt odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti a jiným ujednaným vlastnostem; (ii) Produkt je vhodný k účelu, pro který ho požadujete a se kterým jsme souhlasili; (iii) Produkt je dodán s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
Neupozornili jsme vás zvlášť před uzavřením kupní smlouvy, že se některá vlastnost Produktu liší, a zároveň s tím neprojevíte výslovný souhlas, odpovídáme dále, vedle ujednaných vlastností ve smyslu článku výše, že Produkt: (i) je vhodný k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem; (ii) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na naše veřejná prohlášení, zejména reklamou nebo označením. Veřejným prohlášením podle předchozí věty nejsme vázáni, pokud prokážeme, že jsme si ho nebyli vědomi, nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv; (iii) je dodán s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat; a (iv) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme vám poskytli před uzavřením kupní smlouvy.
Projeví-li se vada Produktu v průběhu jednoho (1) roku od převzetí, má se za to, že Produkt byl vadný již při převzetí, ledaže to povaha zboží vylučuje; tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete Produkt užívat, v případě, že jste vadu vytkli oprávněně.
V případě, že kupní smlouva, záruční list (podmínky), reklama či obal zboží určují rozdílné délky záruční doby, platí doba z nich nejdelší.
Právo z vadného plnění vám nenáleží, pokud jste vadu způsobil sami.
Vadou Produktu není opotřebení, které bylo způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.
Má-li Produkt vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat dodání nového Produktu bez vady nebo opravu Produktu, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým je pro nás nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Produkt měl bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro nás.
Vadu můžeme odmítnout odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Produkt měl bez vady.
Vadu jsme povinni odstranit v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který jste si Produkt koupili.
K odstranění vady převezmeme Produkt na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž Produktu, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem Produktu předtím, než se vada projevila, provedeme demontáž vadného Produktu a montáž opraveného nebo nového Produktu anebo vám uhradíme náklady s tím spojené.
Nepřevezmete-li Produkt v přiměřené době poté, co vás vyrozumíme o možnosti Produkt po opravě převzít, náleží nám úplata za uskladnění v ujednané výši, nebo ve výši obvyklé.
Můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud (i) odmítneme vadu odstranit podle 7 a 8 odstavce tohoto bodu Podmínek; (ii) se vada projeví opakovaně; (iii) je vada podstatným porušením smlouvy; nebo (iv) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.
Výše přiměřené slevy se určí jako rozdíl mezi hodnotou Produktu bez vady a vadného Produktu, který jste od nás obdrželi.
Od smlouvy odstoupit nemůžete, je-li vada Produktu nevýznamná; obecně se má ale za to, že vada není nevýznamná.
Pokud od kupní smlouvy odstoupíte, vrátíme vám kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdržíme Produkt nebo co nám prokážete, že jste Produkt odeslali.
Výše uvedená ustanovení uvedená v tomto oddíle těchto Podmínek se nevztahují na Produkty, jestliže (i) vada existovala v době převzetí Produktu a z důvodu takové vady byla sjednána sleva z kupní ceny; (iii) vada byla způsobena vámi, a to nevhodným nebo neopatrným zacházením s Produktem; (iv) vada byla způsobena nadměrným zatěžováním nebo použitím v jiných než Produktu odpovídajících přiměřených podmínkách; (v) vada byla způsobena nevhodnou manipulací, skladováním nebo údržbou v rozporu s našimi pokyny nebo jiným jednáním či mechanickým poškozením nebo (vi) pokud se vada vyskytla v důsledku vnější události, kterou nemůžeme ovlivnit.
V některých případech vás můžeme požádat o předložení prodejního dokladu, fotografie Produktů, kterých se reklamace týká, nebo o prokázání práva podat reklamaci jiným věrohodným způsobem. O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitějších případech do 3 dnů; do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu a budete o tom informováni, nejpozději však do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme výslovně na delší lhůtě. Po vyřízení reklamace vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Prosíme, berte na vědomí, že pokud je Produkt dodán zásilkovou službou nebo jiným přepravcem, jste povinni zkontrolovat před potvrzením převzetí nepoškozenost obalu zásilky, lepicích pásek a v případě pochybností, že zásilka vykazuje vady, máte právo odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Jak můžete uplatnit svá práva z vadného plnění?
Oznamte nám vady Produktů. Pokud objednané Produkty neodpovídají popisu, nejsou vhodné pro jejich použití nebo nemají sjednané vlastnosti či jakost, a tuto skutečnost jste objevili před uplynutím pětačtyřiceti (45) dnů od obdržení Produktů, kontaktujte nás prosím neprodleně na náš zákaznický servis dostupný na e-mailové adrese info.cz@skechers.com nebo na telefonním čísle +420800050779, kde obdržíte podrobné informace o krocích, které je třeba podniknout, v českém jazyce (zákaznický servis vyřeší váš požadavek zpravidla rychleji než jakákoli naše jiná provozovna).
Vrácení výrobku z důvodu vady jakosti po uplynutí 45 dnů. Pokud si přejete vrátit výrobek z důvodu vady jakosti později než pětačtyřiceti (45) dní od převzetí výrobku, obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vyřeší váš požadavek zpravidla rychleji než jakákoli naše jiná provozovna.
Kdy uhradíme náklady na vrácení? Pokud se vyskytne problém s kvalitou Produktu, uhradíme vám v souladu s těmito Podmínkami veškeré náklady na vrácení.
Jak vám vrátíme peníze? Pokud se potvrdí vada kvality Produktů, vrátíme vám plnou cenu zaplacenou za Produkty (včetně nákladů na dopravu) stejným způsobem, jaký jste použili při platbě. Existují však položky, které mohou být ze zaplacené ceny odečteny.
Srážky z vrácení peněz, pokud využijete svého práva na odstoupení od smlouvy. Pokud využijete svého práva na odstoupení od smlouvy, můžeme snížit částku na vrácení (s výjimkou nákladů na doručení) pokud se cena Produktu vaším používáním snížila anebo pokud příčina spočívá v jeho nesprávném používání. Pokud vám vrátíme cenu zaplacenou před tím, než budeme schopni Produkty prohlédnout, a později zjistíme, že jste s nimi manipulovali nepřijatelným způsobem, musíte nám bezodkladně zaplatit odpovídající částku zohledňující toto znehodnocení.
Kdy vám bude částka vrácena. Veškeré peníze vám vrátíme do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy od vás Produkty obdržíme.
Naše práva související s ukončením smlouvy
Pokud porušíte podmínky kupní smlouvy, jsme oprávněni ji ukončit. Od smlouvy můžeme odstoupit anebo ji ukončit v případě, kdy:
nám neuhradíte cenu v době její splatnosti a ani do čtrnácti (14) dnů od obdržení naší upomínky;
neumožníte nám (tj. námi pověřené kurýrní službě), abychom vám Produkty dodali do čtrnácti (14) dnů od jejich zaslání.
Naše odpovědnost za ztrátu nebo škodu, která vám byla způsobena
V žádném případě neneseme vůči vám ani jakékoli třetí straně odpovědnost za jakékoli následné nebo nepřímé škody, ušlý zisk nebo příjmy či snížení hodnoty, které vznikly v důsledku porušení těchto Podmínek nebo v souvislosti s nimi, a to bez ohledu na to, (a) zda bylo možné takové škody předvídat, (b) zda jsme byli na možnost takových škod předem upozorněni anebo (c) zda je nárok na náhradu škody v takovém případě oprávněný.
Naše odpovědnost vyplývající z jakéhokoli vašeho nároku bude omezena na skutečnou částku, kterou jste zaplatili za Produkty a služby, které jste si objednali prostřednictvím našich Stránek.
Pro výše uvedené omezení odpovědnosti platí následující: (i) je platné pouze v rozsahu povoleném zákonem a (ii) nevztahuje se na (A) odpovědnost vyplývající z naší hrubé nedbalosti nebo úmyslného jednání a (B) náhradu škody způsobené člověku na jeho přirozených právech.
Vyšší moc. Nepřebíráme odpovědnost a nelze mít za to, že jsme nedodrželi nebo porušili tyto Podmínky, pokud jakékoli selhání nebo zpoždění v plnění našich povinností bylo způsobeno nebo vyplývá z okolností mimo naši přiměřenou kontrolu, zejména (nikoli však výlučně) z důvodů událostí vyšší moci, povodní, požáru, zemětřesení, výbuchu, vládních opatření, válek, invaze nebo nepřátelské akce (ať už byla válka vyhlášena anebo ne), teroristických hrozeb nebo činů, nepokojů nebo jiných občanských nepokojů, výjimečného stavu, revoluce, povstání, epidemie, pandemie, výluky, stávky nebo jiných pracovních sporů (ať už se týkají našich zaměstnanců nebo ne), omezení nebo zpoždění ovlivňujících dopravce nebo neschopnost či zpoždění při obstarání odpovídajících nebo vhodných materiálů, závady materiálů, chyb v telekomunikacích nebo výpadků proudu.
Žádná zproštění povinností
Pokud se nám nepodaří prosadit jakékoli právo nebo ustanovení těchto Podmínek, neznamená to, že se vzdáváme budoucího vymáhání se takového práva nebo ustanovení. Vzdání se jakéhokoli práva nebo ustanovení nabude účinnosti pouze v písemné formě a po podpisu řádně oprávněným zástupcem společnosti Skechers.
Žádná oprávnění třetích stran
Tyto Podmínky nepředstavují a nemají za cíl udělit jakákoli práva nebo opravné prostředky jakékoli jiné osobě než vám.
Postoupení
Bez našeho předchozího písemného souhlasu nepostoupíte žádná svá práva ani nepřevedete své povinnosti vyplývajících z těchto Podmínek. Jakékoli zamýšlené postoupení nebo převedení v rozporu s tímto odstavcem se považuje za neplatné. Postoupení ani převedení vás nezbavuje vašich závazků vyplývajících z těchto Podmínek.
Oddělitelnost
Pokud je některé ustanovení těchto Podmínek neplatné, nezákonné, neúčinné nebo nevymahatelné, bude považováno za oddělitelné od těchto Podmínek a nebude mít vliv na platnost nebo vymahatelnost ostatních ustanovení.
Úplná dohoda
Potvrzením objednávky, těchto Podmínek, podmínek používání našich stránek a naše zásady ochrany osobních údajů tvoří komplexní smlouvu mezi vámi a námi o všech záležitostech dotčených těmito Podmínkami.
Vyřizování stížností
Uděláme vše pro to, abychom vám poskytli bezvadné služby a vyřídili vaši objednávku co nejrychleji a za vynikajících podmínek. Pokud přesto budete mít v průběhu platnosti těchto podmínek v souvislosti s našimi službami jakoukoli stížnost, oznamte ji prosím neprodleně na e-mailovou adresu info.cz@skechers.com nebo prostřednictvím našeho telefonického zákaznického servisu na telefonním čísle +420800050779. Popište nám vaši situaci co nejpřesněji, abychom ji mohli důkladně prošetřit ji. Stížnost prošetříme a o výsledku vás budeme informovat co nejdříve, nejpozději však do třiceti (30) dnů od obdržení stížnosti, a to prostřednictvím vámi uvedených anebo zanechaných kontaktních údajů.
Alternativní řešení sporů
Řešení sporů vyplývající z uzavřené kupní smlouvy lze řešit buď (i) soudně, nebo pomocí (ii) alternativního mimosoudního řešení sporů (ADR). Alternativní řešení sporů je proces, kdy nezávislý orgán zvažuje fakta příslušného sporu a usiluje o jeho vyřešení, aniž byste se museli dostavit před soud. Jestliže jste spotřebitelem, tak v případě sporu vyplývajícího z kupní smlouvy uzavřené s námi, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu u České obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, e-mail: adr@coi.cz a webové stránky: www.adr.coi.cz.
Dále si Vás dovolujeme upozornit, že na adrese https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL, je k dispozici online platforma pro řešení sporů mezi spotřebiteli a prodávajícími. Prostřednictvím této platformy můžete využít možnosti mimosoudního řešení stížností a vymáhání nároků v souladu s postupem pro řešení sporů on-line vypracovaným Evropskou komisí.
Další důležité podmínky
Které zákony se vztahují na tuto smlouvu? Tyto Podmínky se řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, jakož i dalšími předpisy, které se vztahují na smlouvy mezi spotřebiteli a podnikateli. Soudní řízení týkající se vašich objednávek a dodaných výrobku lze zahájit u českých soudů. Tyto Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
Možnost jednostranné změny. Znění těchto Podmínek můžeme průběžně měnit či doplňovat. Akceptováním těchto Podmínek berete na vědomí, že na smluvní vztah mezi vámi, jakožto kupujícím) a námi (jakožto prodávajícím) se budou vždy uplatňovat Podmínky platné k okamžiku uzavření kupní smlouvy.
Příloha č. 1
VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pro: Skechers S. à. r. l.
Já, níže podepsaný/á, prohlašuji, že si přeji uplatnit své právo na odstoupení od kupní smlouvy níže uvedeného Produktu/Produktů:
Produkt:
Datum a čas uzavření smlouvy/převzetí:
Jméno spotřebitele (zákazníka):
Adresa spotřebitele (zákazníka):
Podpis spotřebitele (zákazníka): (pouze u prohlášení učiněných na papíře)
Datum:
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Potřebujete pomoc? Náš tým zákaznického servisu můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu. Upozorňujeme, že máme otevřeno od pondělí do pátku od 8:30 do 16:30. Na všechny e-maily odpovíme co nejdříve v pořadí, v jakém byly doručeny. Pošlete ...
Potřebujete pomoc? Náš tým zákaznického servisu můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu. Upozorňujeme, že máme otevřeno od pondělí do pátku od 8:30 do 16:30. Na všechny e-maily odpovíme co nejdříve v pořadí, v jakém byly doručeny.
Kontaktujte nás telefonicky na +420 800 050 779 (pondělí až pátek, 08:30 - 16:30).
Prozkoumali jste naše Centrum nápovědy? Najdete v něm spoustu často kladených otázek. Chcete-li zkontrolovat stav své objednávky, klikněte na Objednávky a vrácení zboží, kde najdete další informace.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?
Recenze získáváme a zveřejňujeme prostřednictvím online platformy pro recenze, která je součástí stránek každého produktu na našich webových stránkách. Všechny osoby mohou zanechat komentář a zpětnou vazbu a vybrat hodnocení od 0 do 5 hvězdiček. ...
Recenze získáváme a zveřejňujeme prostřednictvím online platformy pro recenze, která je součástí stránek každého produktu na našich webových stránkách. Všechny osoby mohou zanechat komentář a zpětnou vazbu a vybrat hodnocení od 0 do 5 hvězdiček. Zobrazené hodnocení 5 hvězdiček je průměr ze všech získaných recenzí.
Negarantujeme, že všechna hodnocení byla udělena zákazníky, kteří si skutečně naše produkty koupili. Recenzenti však musí potvrdit svůj souhlas se smluvními podmínkami naší platformy pro recenze. Ty obsahují požadavek, aby recenzenti zveřejňovali recenzi pouze v případě, že mají osobní zkušenost s našimi produkty nebo službami. V těchto podmínkách je také uvedeno, že recenzenti nesmí zveřejňovat recenzi ve chvíli, kdy si teprve chtějí produkt koupit, nebo s daným produktem, službou nebo značkou Skechers ještě nemají žádnou zkušenost.
Na všech stránkách produktů zveřejňujeme jak pozitivní, tak negativní hodnocení. Nicméně máme možnost moderovat a filtrovat hodnocení před jejich zveřejněním, a tedy i odstraňovat takové recenze, které porušují podmínky naší platformy pro recenze, nebo nejsou relevantní nebo nesouvisí s daným produktem.
Kdokoliv může nahlásit recenzi z následujících důvodů: vulgární výrazy, nesprávný produkt, spam, zdvojené hodnocení, porušení autorských práv, nejedná se o recenzi produktu, obrázek zákazníka nebo z jiných důvodů. Nahlášené recenze kontrolujeme a případně odstraňujeme.
Neplatíme za falešné recenze, nemanipulujeme se stávajícími recenzemi ani je neměníme, ani nijak nemotivujeme recenzenty, aby udělovali pozitivní hodnocení.
Nezveřejňujeme recenze, které byly sponzorovány nebo jakkoli ovlivněny smluvním vztahem s partnery.
Považujete tento článek za užitečný? ÁnoNe
Contact customer support?