Řešení problémů s chybami při platbě kreditní kartou

  • Zkontrolujte, zda jsou zadané fakturační údaje správné.
  • Odstraňte pomlčky nebo mezery z čísla karty.
  • Pokud je karta nová nebo byla nedávno znovu vydána, ujistěte se, že byla aktivována.
  • Pokud i po provedení výše uvedených kroků stále dochází k chybě při platbě, obraťte se na společnost, která Vám vydala kreditní kartu.

Ověření účtu

Aby nedošlo ke zpoždění při zpracování Vaší objednávky, ujistěte se prosím, že fakturační adresa na Vaší objednávce odpovídá adrese, která je uvedena na Vašich bankovních výpisech. Pokud si nejste jisti svou fakturační adresou, kontaktujte prosím přímo svou banku.

Vyhledání bezpečnostního kódu vaší kreditní karty

Bezpečnostní kód kreditní karty je jedinečné trojčíslí vytištěné na zadní straně (Visa/MasterCard) Vaší karty. Vaši objednávku nelze bez tohoto kódu zpracovat.

Visa/MasterCard