Pokud jste objednávku zadali jako host a chcete ji vrátit, klikněte na „Objednávky a vrácení" v pravém horním rohu webových stránek společnosti Skechers.

Zadejte číslo objednávky a e-mailovou adresu použitou při zadávání objednávky.

 

  • Vyberte tlačítko „Návratový štítek“ vedle položky, kterou chcete vrátit
  • Stáhněte si a vytiskněte návratový štítek UPS zdarma
  • Pokud jsou na přepravní krabici nějaké štítky, nálepky nebo jiné materiály, odstraňte je prosím.
  • Předejte vracené zboží v libovolném autorizovaném přepravním centru UPS. Najít nejbližší servi pobočku UPS.
  • Jakmile bude vrácení zpracováno, zašleme Vám potvrzení (1–3 týdny po odeslání zboží).

V současné době přijímáme pouze vrácení zboží zakoupeného přes www.skechers.cz . Bezplatné poštovné se vztahuje pouze na objednávky do 45 dnů od zakoupení. Pokud je produkt vrácen mimo 45 denní lhůtu pro vrácení nebo je předmět opotřebený, poškozený nebo není v původním obalu, společnost Skechers nebude moci vrátit peníze za zboží.