Co je Klarna? 


Klarna je splátková funkce, která vám umožňuje zaplatit za vaši objednávku 3 stejnými platbami. První platba je stažena při odeslání objednávky, zbývající 2 platby jsou naplánovány každých 30 dní. 

Používání služby Klarna je stejně jednoduché jako nakupování jako obvykle a pokračování k pokladně. Jako způsob platby vyberte Klarna a budete přesměrováni na web Klarna, kde se zaregistrujete a poskytnete platební údaje. Abyste se kvalifikovali, musíte splnit další požadavky na způsobilost. Pokud jste Klarnu již používali, stačí se přihlásit ke svému účtu Klarna. 

S Klarnou máte flexibilitu platit ve 3 stejných splátkách každých 30 dní. Při včasné platbě je nulový úrok a žádné další poplatky. Platby jsou přijímány automaticky nebo se můžete kdykoli přihlásit do aplikace Klarna a provést platbu. Své objednávky si můžete prohlédnout a spravovat podrobnosti o účtu také po zpracování objednávky v aplikaci Klarna

 

Klikněte zde pro často kladené otázky o Klarna!

 

Co se stane, když nebudu moci provádět platby přes Klarna?

 

Pokud jste zaplatili pomocí režimu "Platba ve 3 splátkách", společnost Klarna se automaticky pokusí inkasovat vaši druhou splátku z debetní nebo kreditní karty, kterou jste zadali při placení. Pokud platbu nelze vyzvednout v plánovaném termínu splatnosti, společnost Klarna se znovu pokusí o automatické inkaso platby o 7 dní později a znovu za dalších 7 dní. Pokud se poslední pokus o platbu nezdaří, společnost Klarna přičte neúspěšnou částku k vaší poslední splátce.

Poslední splátka: 

Společnost Klarna se automaticky pokusí inkasovat vaši poslední splátku z debetní nebo kreditní karty, kterou jste zadali při placení. Pokud platbu nelze vyzvednout v plánovaném termínu splatnosti, společnost Klarna se znovu pokusí o automatické inkaso platby o 7 dní později a znovu za dalších 7 dní. Pokud se platba za poslední splátku nezdaří, společnost Klarna vystaví výpis na celou částku neuhrazené objednávky, která bude splatná o 15 dní později.

Za opožděné a/nebo zmeškané splátky vám mohou být účtovány poplatky nebo úroky. Vaše kreditní skóre nebude ovlivněno používáním produktu Klarna "Zaplaťte ve 3 splátkách", i když jste nezaplatili včas. Pokud platbu neprovedete, budete v prodlení a v budoucnu možná nebudete moci službu používat. Pokud za nákup nezaplatíte, může společnost Klarna v krajním případě spolupracovat s externí agenturou pro vymáhání pohledávek, aby vymohla veškeré zbývající prostředky.

 

Jak mohu vrátit nebo vyměnit zboží zakoupené na splátky přes Klarna? 


Pokud jste si to rozmysleli, můžete svou objednávku Klarna vrátit poštou. Vezměte prosím na vědomí, že u online objednávek nepřijímáme vrácení zboží v obchodě. Skechers.ie, objednávky zaplacené prostřednictvím služby Klarna, musí být vráceny poštou, aby vám byla vrácena původní platba Zkontrolujte prosím, zda vaše vrácení nebo výměna splňuje naše zásady vrácení zde. Společnost Klarna bude informována o vašem vrácení a zpracuje příslušné vrácení peněz. Přihlaste se ke svému účtu Klarna a výběrem možnosti "Nahlásit vrácení" pozastavte svůj výpis. Společnost Klarna upraví vaši fakturu, jakmile bude vaše vrácení zpracováno


Kdy bude moje zboží doručeno, pokud použiji splátky přes Klarna? 


Objednávky Klarna jsou doručovány podle našeho standardního časového rámce pro odeslání po dokončení vaší objednávky online.


Co se stane, když mi bude částečně vrácena částka, a jak to ovlivní mé platby Klarna?

 

Pokud je částečná refundace vyšší než zbývající zůstatek vaší objednávky, bude vrácená částka připsána na původní způsob platby. Pokud je částečná refundace nižší než zbývající zůstatek vaší objednávky, částka bude odečtena z nesplaceného zůstatku a rovnoměrně rozdělena mezi zbývající platby. 

Jakékoli aktualizace svého platebního plánu si můžete prohlédnout v aplikaci Klarna


Neobdržel jsem svou objednávku.  


Co se stane s mým výpisem? Výpis nemusíte platit, dokud neobdržíte objednávku. E-mailový zákaznický servis pro aktuální informace o doručení. Nezapomeňte se přihlásit ke svému účtu Klarna a "Nahlásit problém", abyste pozastavili výpis, dokud neobdržíte objednávku.


Můj výpis Klarna je nesprávný. Co mám dělat?

 

Pokud se váš výpis neshoduje s údaji o vaší objednávce, zašlete prosím e-mail přímo zákaznickému servisu a požádejte o opravu svého výpisu. Nezapomeňte se přihlásit ke svému účtu Klarna a "Nahlásit problém", abyste pozastavili svůj výpis, dokud nebudou údaje opraveny.