VRACENÍ ZBOŽÍ

Returns

Jak mohu provést vrácení online objednávky?
Vrácení zboží společnosti Skechers Česká republika    Upozorňujeme, že zboží zakoupené na webových stránkách společnosti Skechers nelze vrátit v maloobcho...
Tue, 14 Mar, 2023 at 5:30 PM
Vyzkoušení/vrácení produktu
V případě odstoupení od smlouvy (např. z důvodu rozměrových problémů) odpovídá za stav výrobku kupující. Kupující si může výrobek vyzkoušet, aby se seznámil...
Fri, 8 Nov, 2024 at 2:28 PM
Co mám dělat, pokud si myslím, že jsou mé boty vadné?
Pokud jste si obuv zakoupili na našich webových stránkách a domníváte se, že je vadná, použijte prosím tlačítko „kontaktujte nás“ na těchto webových stránká...
Fri, 17 Jun, 2022 at 1:52 PM
Jaké jsou zásady výměny objednávek zakoupených přes www.skechers.cz ?
V současné době nenabízíme výměnu zboží zakoupeného na webových stránkách společnosti Skechers. Pokud chcete stejné boty v jiné velikosti nebo v jiném stylu...
Fri, 8 Apr, 2022 at 2:59 PM
Kdy mi budou vráceny peníze?
Maximální lhůta pro vrácení peněz by měla být do 2 týdnů od přijetí vráceného zboží do našeho skladu. Po zpracování vrácení zboží obdržíte potvrzení e-maile...
Fri, 8 Apr, 2022 at 3:42 PM
Jak mohu vrátit zboží, pokud jsem se odhlásil(a) jako host?
Pokud jste objednávku zadali jako host a chcete ji vrátit, klikněte na „Objednávky a vrácení" v pravém horním rohu webových stránek společnosti Skecher...
Tue, 21 Jun, 2022 at 3:38 PM